Isuzu Benelux lanceert mediasite met unieke mogelijkheden in functie van Social Media en smartphones/tablets.

Isuzu heeft veel te vertellen.

Woensdag 27 november 2013 — Isuzu Benelux, de officiële invoerder van het Japanse merk in onder meer België, Nederland en Luxemburg, zal voortaan sterker inzetten op PR en Communicatie. Na de aanstelling van William Meerschaut als nieuwe Public Relations Manager is de lancering van de nieuwe mediasite een bijkomende aanzet tot een sterker PR-offensief.

Opdat de media in optimale omstandigheden hun werk zou kunnen doen, is een praktische media-website een absolute must. Zowel de media als de aanpak rond public relations kennen overigens een sterke evolutie, en daarom koos Isuzu Benelux voor een vooruitstrevende mediasite die vooral uitblinkt qua gebruiksgemak en mogelijkheden op het vlak van Social Media. Gebruikers van een smartphone en/of tablet zullen de vlot vormgegeven berichten makkelijk kunnen lezen op hun scherm en het bericht ook meteen delen waar nodig. Uiteraard voorziet Isuzu afzonderlijke URL’s voor de perscontacten in België (.be), Luxemburg (.lu) en Nederland (.nl).

Isuzu heeft veel te vertellen

Als pick-up specialist is Isuzu vooral actief in een beperkt niche-segment, maar dat betekent geenszins dat er niks te vertellen valt over het merk. Zowel op Corporate vlak als op het vlak van know-how en best practices heeft de oudste Japanse dieselmotor-constructeur regelmatig interessant nieuws dat de invoerder voortaan vlotter zal delen met de pers. Redacteurs en media kunnen zich dus best abonneren op de nieuwe Isuzu Presscorner via:

www.isuzu.presscorner.be
www.isuzu.presscorner.lu
www.isuzu.presscorner.nl